dilluns, 25 de juny del 2012

Homenatge a un mestre de la acrobàcia.

Era un dia com un altre, obro el correu i de sobte es converteix en un dia especial. Hi havia un missatge d'en Pere que em convidava a participar en l'homenatge que l'Aero Club preparava per en Josep M.
Hagués estat una molt bona ocasió poder-ho celebrar amb tots vosaltres, però el destí fa que no pugui estar present a l'acte.
Moltes gràcies per la teva gentilesa d'haver fet arribar a la Paquita el meu record més amoròs i tota la meva consideració per aquest homenatge, que de ben segur a part de totes les persones que hi eren, també l'acompanyaren tants i tants pilots que d'una manera o altre han format part de aquesta gran família que va ser i serà de l'Aero Club Barcelona Sabadell ( en el meu temps l'entitat es deia així )
Ara ja tots estan gaudint d'unes ales que no veiem, d'un cel blau, lluminós, sense turbulències, immens i que no necessiten " pla de vol" per enleirar-se.
Sé per experiència, que és molt difícil aprendre a viure sense la persona estimada, però la vida, de mica en mica, t'ensenya que malgrat tota la tristesa i la desesperació que han provocat els desgraciats esdeveniments, tornes a estimar la vida. És com si en ple vol tens una parada de motor, perillós oi...? però el teu instin et diu, no et desesperis, torna a provar-ho i el motor es posa a funcionar de nou.
No dubtis ni un moment que el meu pensament ha estat amb vosaltres.
Una forta, forta abraçada de la

Josefina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada