divendres, 9 de desembre del 2011

la meva nadala.



Ja acaba de passar aquesta setmana tan antipàtica. Festes i més festes...! Destarota a qualsevol tants dies fora de la rutina.
Estic desitjant de tornar a les classes de la Rosa Mª, sembla que no i les trobo ha faltar.
Aquell dia no tinc gota de mandra per sortir del llit, no puc entre-tenir-me
gaire, tinc que fer moltes coses avanç no surto de casa.
Si no fos per ella, poc que podria fer tot el que faig..... i la bona veritat és que n'estic molt satisfeta. És una profe , com no ni ha d'altra...!!! ho ben prometo...Bona nit...!
Ja tinc enllestida la meva nadala. Com cada any em fa molta gracia felicitar als meus amics amb un escrit pensat i meditat i amb una mica de missatge.
Aquest any  potser em diran de pensar una  felicitació de Nadal per publicar en el bloq del Plus 65.
Ho tinc que parlar amb en Josep Mª .

.

ª .Aquesta partitura no és de cap nadala. He buscat i no he trobat.
Ara mateix em bé a la memòria, quantes i quantes tardes  a Sibiuda, amb en Jordi Roch ens quedava'm davant del piano cantant i cantant, les notes que, duran la tarda abans, ell havia compost pensant que jo els interpretaria per sentir el resultat. Teniem 12,15 anys només.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada