dimecres, 8 d’abril del 2009

Trucada sorpresa.....

La sorpresa va ser molt agradable, no cal que os ho digui. El tema de la trucada va ser, l'aniversari de la meva estimada Emma.

Os ho explico, diumenge passat ella va fer 50 primaveres, i la Cristina , la que mou els fils de la web dedicada a l'actriu es va dedicar a trocar a totes les persones que per una cosa o altre volíem felicitar-la.

Com podeu pensar, em va semblar de perles. Així és que varem trobar-nos i amb la seva càmera varem gravar el meu petit missatge.

Diumenge, dia de festa per tothom, se li va fer entrega i crec que va ser un èxit.

Sense pensar-hi vaig tenir la sort de fer-l'hi arribar el meu " per molts anys Emma".

1 comentari:

  1. Apa nena!!! Això de les noves tecnologies ja ho tens súper apamat!!!!! A veure que hi vas penjant, i el dia que et donin l'oscar a Jolibud te'l bloquegem a flicitacions! Diu que és per aquest any, no?
    Molts petons!!!!

    ResponElimina